Om Jurabox
Med et ønske om at gøre op med et stresset arbejdsmiljø, er vi på en mission om at reformere advokatbranchens arbejdsprocesser og skabe landets førende digitale samlingspunkt for professionelle juridiske fagfolk.
I Jurabox mener vi, at tiden er inde til at tænke i nye baner, for udarbejdelsen af juridiske dokumenter. Vi har derfor optimeret en hel række forældede processer, gennem digitalisering og automatisering.
Jurabox er en browserbaseret legaltech platform, der tager hånd om den juridiske dokumentudarbejdelse i et enkelt digitalt flow - for maksimal effektivisering og ét samlet overblik.
Med Jurabox får du ubegrænset adgang til vores altid opdaterede juridiske paradigmaer, udarbejdet af vores fagligt dygtige specialist team. Værktøjets højrestillede smartbox muliggøre at du kan udarbejde dine dokumenter på få minutter og fungerer samtidig som en huskeliste. Det højner kvaliteten af dokumentet og minimerer fejl og mangler.
Sådan gør du
Med Jurabox har du mulighed for at tage udgangspunkt i det paradigme, der passer bedst til netop din klientens situation. Herefter skal du blot skrive klientens informationer ind i værktøjets smartfelter og tilvælge de klausul varianterne der passer til klientens situation - og så tager Jurabox sig af resten. Du kan desuden tilføje hele klausuler til paradigmet indenfor dets relevante kategori. Er beskrivelsen ikke helt som du ønsker, har du mulighed for selv at ændre hvert ét ord i realtid. Uanset hvad du tilføjer, sletter eller flytter rundt på, vil dine paragraffer altid være opdateret takket være vores automatiske ajourføring. Det betyder færre fejl, mindre bekymring og støre arbejdsglæde.
Yderligere tilbyder vi også adgang til diverse brugbare beregnere. Dette gør vi for at mindske besværet ved at skulle hoppe rundt mellem flere forskellige hjemmesider og værktøjer i sit arbejdsflow.
Vores mission er at få dit arbejde og familieliv tilbage i balance.
Jurabox skaber frihed. Danske advokater har gennemsnitslige arbejdsuger på 50+ hvilket medfører beviste problemer med stress og psykisk arbejdsmiljø i branchen. Blandt andet viser en undersøgelse foretaget af Djøf, at to ud af tre advokater og fuldmægtige er så pressede grundet de lange arbejdsdage, at de overvejer at forlade branchen. Det ønsker vi i Jurabox at sætte fokus på og gøre op med.
Med Jurabox vil du opleve at spare tid i en ellers hektisk og travl arbejdsdag. Den tid der spares, giver dig muligheden for at tilbyde hurtigere ekspeditionstid, skabe mere værdi for dine kunder, eller muligheden for at tage tidligere hjem fra kontoret. Derudover skaber Jurabox rammerne for en mere struktureret hverdag og bidrager til et større overskud. Det gør vi ved at samle alt hvad du skal bruge i dit arbejdsflow, under samme juridiske værktøjskasse.
Skab mere frihed for dig selv og større værdi for dine kunder. Oplev alle fordelene med fremtidens digitale platform for moderne advokatvirksomheder
Tilret live efter din klients behov
Indsæt din klients personoplysninger og se paradigmet tilpasse sig i realtid.
Personliggøre dine dokumenter
Upload dit firma logo og udfyld jeres kontaktoplysninger for et flot og præsentabelt dokument
Få mere fritid eller gear din virksomhed til vækst
Få mere tid til det der giver dine kunder værdi, ved at spare op til 60% af tiden på dokument udarbejdelsen
Undgå juridiske fejl
Slut med dobbelt paragraffer og forkerte klient navne, Softwaren forhindre fejl for dig.
Gem som kladde og arbejd videre når det passer dig
Det ikke alle ægtepagter klienten godkender med det samme, derfor kan du altid gemme dit arbejde
Tilpas dokumentet med klausulvalg og -tilføjelser
Med over 400 klausul muligheder, dækker Jurabox de fleste behov
Anonymiser følsomt indhold og send som udkast
Download dit dokument renset for personfølsomme oplysninger.
Beregnere tilpasset advokater og jurister
Få ro i maven når du skal regne morarenten, et salær eller noget helt tredje.